wtorek, 12 listopada 2013

Pachnąco z goodies.pl


Dziś odwiedził mnie kurier przynosząc jak dla mnie nowe woski Yankee Candle ze sklepu goodies.pl. Wysyłka błyskawiczna za to duży plus. Wybrałam sześć wosków, w tym cztery to zapachy kwiatowe: True Rose, Lilac Blossoms, White Gardenia i Beach Flowers, pozostałe to owocowe: Fruit Fusion oraz Sparkling Lemon.

Uwielbiam woski YC od kiedy rozpaliłam je po raz  pierwszy. Zabarwienie tart jest adekwatne do danej rzeczy, rośliny, owocu. Każdy szczegół został dokładnie przemyślany i dopracowany, a my możemy cieszyć się cudownymi zapachami !

Który wosk chcecie jako pierwszy???












Cmok,
Luah

3 komentarze:

  1. True Rose poproszę :)
    P.S. Otagowałam Cię, jeśli masz ochotę to zapraszam do zabawy ;)
    http://szajbuskalakierowokosmetyczna.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zapachy kwiatowe:) strzał w dziesiątkę, od tego zapachu zaczęłam :)

      Usuń
  2. wo ile cudeniek kocham te woski <3

    OdpowiedzUsuń